スポンサーサイト

--.--.-- *--
EDIT | 

Spider-man 3

2007.05.19 *Sat
今日終於睇左Spider-man 3
好好笑!!唔知點解我全程笑到落尾

蜘蛛俠連環發炮

沙人被感污個到個龍捲風好似打蛋器(?)

金髮女kiss蜘蛛俠後面個嬸嬸好瘋狂XDDD
(因為佢太瘋狂我反而一睇就留意到佢(炸飛) 好誇張!!(大笑)

重有.....最後......
好難理解D人點解可以好似睇戲咁..不停係到歡呼..全程睇住佢地4個係到打!(拍桌)
可能就係有不合羅輯既地方,所以好好笑

人地緊張既地方……我地就笑得最大聲XDDD
不過緊張既地方係幾緊張既.....(毆飛)

同埋我想講……腹Tobey真係好好笑!好傻仔~~~~~XD
一下子型左N倍 咁就被萌到
希望可以一直係腹Tobey,咁我會睇得好happy(大笑)



睇完之後……
一直忘記唔到…
Tobey被蜘蛛人用刀指住條頸個聲「呀~」 ?
(大爆)(<-重點!)
COMMENT (0)  TRACKBACK (0)  EDIT | 

COMMENT

Comment Form


秘密にする
 

TRACKBACK

TrackBack List



Copyright © 柚子記事 All Rights Reserved.
テンプレート配布者:サリイ  ・・・  素材:TripISM

プロフィール

Author:柚子
12/17生。香港在住

猫控,眼鏡控,
好き:立海,咎狗,REBORN(80)



カテゴリー



最近の記事



月別アーカイブ



リンク

このブログをリンクに追加する






